Ipchains vs ochota lidi v konferenci

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Červen 1 08:50:28 CEST 2000

> Uplne s Vami suhlasim, pan Zenatik.
> Chcel by som pri tejto prilezitosti poprosit vsetkych osvietenych, aby v
> pripade, ze nemozu napisat nic okrem 'man nieco', pripadne 'HOWTO nieco',
> nepisali vobec nic. Zaberie im to ovela menej casu. To, ze treba najprv
> prestudovat prirucky, FAQ a pod., je napisane uz v pravidlach tejto
> konferencie, tak naco sa opakovat ? Napokon, videl som uz az prilis vela
> priruciek, v ktorych bolo vsetko mozne, len nie podstata toho, co bolo v
> nazve prirucky.
> A ak niekomu neporadim, tak mu aspon neotrepavam o hlavu, ako si dovoli
> [...]

Pekny preslov.
Len jedna otazka. Ked ten uzivatel vie ze si ten FAQ mal precitat, lebo je
to v pravidlach, PRECO SI TO TEDA NEPRECITAL KED TO TAM NAOZAJ JE ?
A vtedy by sa nemuselo nasmerovavat na nejake prirucky.
Problem nie je v tom ze ludia hovoria mna hento howto tamto, ale problem
je v tom ze uzivatelia si to howto neprecitaju, lebo:

1. sa im nechce
2. nevedia ze taek howto je

Preto odporucam ked da niekto nejaku otazku aby napisal co vsetko
prestudoval, aby mu ludia z konferencie nemuslei pisat, ze si to ma
prestudovat este raz.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2