jak detekovat distribuci v programu?

Jirka "Eagle" Novák jiri_novak na usa.net
Čtvrtek Červen 1 09:06:36 CEST 2000

> Hadam, za kdyz mam za ukol  odhalit distribuci, tedy to delam proto, abych
vedel kde jsou ony zvlastnosti, kterymi tato distribuce oplyva.
> tedy: rekneme, ze nejak najdu Debiana -> vim kde hledat to, co chci.
> Tim jsem vsak ale udelal zbytecny check.
> Pokud, si PREDEM najdu to co potrebuju,
> a> program pracuje spravne, jelikoz veci co potreboval jsou na mistech kde
o nich vi.
> b> jako bonus mam onu distribuci, pokud na ni zalezelo.
> kdybych totiz nakrasne nasel v /etc/issue kouzelne sluvko Debian, stejne
musim mit ulozeno u sebe, kde prave debian ma to co hledam. Proc to tedy
nehledat rovnou?

  Ted to nemyslim ve zlem: asi jste nikdy nebyl na vysoke skole. Drtiva
vetsina zadani ma za ukol studenta zamestnat a ne ho neco naucit, nebo
(nedej boze) dokonce ho prinutit udelat neco uzitecnyho.
  Takze pokud bylo zadanim zjistit distribuci, tak ji holt je treba zjistit,
at je to jakakoli kravina

--
S pozdravem

Jirka "Eagle" Novak