EXT2 warning

Milos Prudek prudek na nembv.cz
Čtvrtek Červen 1 08:47:39 CEST 2000

Vzdy po nekolika dnech provozu se mi na konzole zacne objevovat nekolik
desitek nasledujicich radku:

EXT2-fs warning (device ide(3,5)): ext2_free_blocks: freeing blocks not
in datazone - block = 1852055583, count=1

EXT2-fs warning (device ide(3,5)): ext2_free_inode: bit already cleared
for inode 26102

Behem samotneho bootu kernelu se vzdy objevi hlaska:

Partition check:
 hda:hda: dma_intr: status=0x51 {DriveReady SeekComplete Error}
hda: dma_intr: error=0x84 {DriveStatusError BadCRC }
 hda1 hda2 < hda5 hda6 hda7 hda8 >
 hdc: hdc1

Spusteni e2fsck pak vzdy najde nejake logicke problemy, ktere sice
opravi, ale nektere soubory se ztrati a musim je doinstalovat ze zalohy.

V cem by mohl byt problem? jestli mi odchazi disk, tak si dava na cas,
protoze tato situace trva uz 3 mesice.

--
Milos Prudek