Ako na Xserver po sieti?

belicka belicka na ns.basl.sk
Čtvrtek Červen 1 10:13:50 CEST 2000

Zdravim vsetkych,

Skusal som sa telnetnut na Linuxovy stroj, na ktorom
bezi RedHat tusim 6.0. Po telnete som nastavil DISPLAY
    export DISPLAY=192.168.0.9:0.0
a potom som skusil prikaz xterm. Vysledok je:

    Xlib: connection to "192.168.0.9:0.0" refused by server
    Xlib: Client is not autorized to connect to Server
    xterm Xt error: Can't open display: 192.168.0.9:0.0

Poradte mi prosim kde sa nastavuju pristupove prava
pre Server pripadne ake sluzby este musia byt spustene.
Za vsetky odpovede vopred dakujem.
                                                      belicka na ns.basl.sk