Odeslani Email radkovym prikazem - Enter - jedno z moznych reseni

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Čtvrtek Červen 1 10:18:44 CEST 2000

> Zdravim,
>
> Zkousim poslat postu s prilohou z LRP 2.9.4 pomoci SMTP. Postupoval jsem
> podle rady z archivu LRP diskuze a udelal jsem si script, ktery pomoci:
>
> echo "Mail From: pokus na pokus.cz" > /tmp/tmpmail
> echo "Rcpt To: roman.kolbabek na smb.cz >> /tmp/tmpmail
> echo "Data" >> /tmp/tmpmail
>
> vytvori soubor /tmp/tmpmail a ten pak na zaver pomoci
>
> mnc 192.168.0.2 25 < /tmp/tmpmail
>
> odesle na server na kterem jede WinRoute Pro (pod Win NT4.0)
>
> Na serveru se objevi soubor *.cnm, ve kterem vsak radky (od prikaze Data
> [...]

Problem je opravdu v LF<->CR/LF a nakonec postupuji takto:

echo -e "Mail From: pokus na pokus.cz\r\n\c" > /tmp/tmpmail
echo -e "Rcpt To: roman.kolbabek na smb.cz\r\n\c" >> /tmp/tmpmail
echo -e "Data\r\n\c" >> /tmp/tmpmail

Kolbis