problem pripojeni k providerovi -modem po chvili zavesi

Vlasta Sliz sliz na kpgroup.cz
Čtvrtek Červen 1 11:30:44 CEST 2000

Zdravim.
Obracim se o radu do konference, protoze uz nevim ,co s tim.
Doma prechazim z Woken na RH Linux 6.1 CZ, instalace, nastaveni prostredi a
zvuku (po neuspechu s Alsa drivery jsem zkompiloval emu10k1 driver z
opensource.creative.com :) uz po nekolika pokusech a studovani dokumentace v
pohode, ale nevim si rady s nastavenim dial-up pripojenim k internetu.
Pouzivam kppp, tomu rozumim asi nejvic, vytvorim ucet u volny.cz, nastavim
zabezpeni CHAP, ktere volny.cz pouziva, dynamickou IP adresu, nameservery
take (212.20.96.34. a 212.20.96.38), po precteni rady z www.linux4all.cz
jsem nastavil rychlost linky na 38400 bps a timeout modemu na 360s , coz je
myslim si dostatecna doba, ale stejne se mi nedari pripojit. Podle modem
HOWTO jsem nastavil modem na /dev/ttyS2, mam interni ISA GVC 33.6 kbps,
modem posloucha, po inicializaci vytoci cislo 0971200111 a dojde ke spojeni.
Po synchronizaci modemu se objevi na terminalu OK, CONNECT 38400, nabehne
par paznaku,
ve stavovem radku terminalu se objevi ocekavam <LF> a potom modem zavesi a
terminal napise NO CARRIER.
A tady jsem v koncich.
Poradite nekdo, jak na to, nebo me odkazete na literatutu?

Prijemny zbytek dne preje
Vlasta Sliz (carka nad i, hacek nad z)