Kill se zpozdenim ?

Čtvrtek Červen 1 11:32:32 CEST 2000

On Thu, 1 Jun 2000, Roman Kolbábek wrote:

> Pomoci skriptu vytvarim /tmp/mailtempfile soubor, ktery chci prikazem mnc
> odeslat na SMTP server. (Posilam si mailem LOG soubor)
> Tento /tmp/mailtempfile by teoreticky mel koncit teckou a prikazem QUIT. Ja
> mam vsak vyzkousene, ze kdyz za teckou neni rovnou EOF, tak se dopis vubec
> neposle, ale zase kdyz skonci jenom teckou, tak se neukonci ten prenos
> pomoci mnc (chybi zadat QUIT)

Cely problem je v tom, ze to delate UPLNE BLBE. Prubeh SMTP protokolu je
dialog. Klient neco posle, server nejak odpovi. Teoreticky by nemelo
vadit, kdyz toho poslete vic do zasoby, ale protokol takovy modus operandi
podporuje jen v nekterych pripadech (extenze PIPELINING) a prinejmensim
u sendmailu jsem pozoroval, ze se chova dost podivne, kdyz se mu do
chrtanu cpou prikazy rychleji, nez je schopen je zpracovat.