Kill se zpozdenim ?

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Čtvrtek Červen 1 12:28:30 CEST 2000

Roman Kolbábek wrote:

> Zdravim,

> To je klidne mozne...

> To vim taky, ale moc jste mi neporadil.:((

Poradil. To, ze se jedna o "dialog" znamena, ze odesilajici
proces (mnc) musi (=mel by) cekat na reakce serveru a pak teprve
pokracovat v odesilani svych veci. A ne do nej natlacit
rovnou vsechno. Slusny server se chova tak, ze zpracuje jeden
vstup (napr helo, nebo rset, nebo mail from, ...), posle vysledek
a pak ocekava dalsi vstup. Psat to ja, tak jeste pro jistotu
ZAHODIM veskery dalsi vstup do chvile, nez zacnu odesilat
ten svuj vysledek. Totez plati pro data, ktera jsou ale
dlouha.

A k vasemu problemu, pouzijte na to program "mail", ktery
by mohl vyresit tyhle potize za vas, tj.

( cat LOG1 ; cat LOG2 ; ... ) | mail -s "subject" adresa na domena.cz

a je to !

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz