Junkbuster logovani spojeni

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červen 1 12:57:07 CEST 2000

Petr Simek wrote:
:
: znalce junkbusteru zvlast. Nevite jestli lze prinutit junkbuster logovat
: spojeni ve squid formatu ? Kdyz zapnu debug 1 tak to loguje takhle -
:
: /usr/sbin/junkbuster: GPC     www.navrcholu.cz/cgi-bin/4web/nvhit.pl?id=00009981
:
: coz mne moc neuspokojuje - potrebuju tam mit IP od koho pozadavek pochazi.
: Kdyz zapnu debug 3 tak toho pise zas moc - tri radky na jeden pozadavek -
:
: /usr/sbin/junkbuster: accept connection ... OK (160.200.33.21, 959716860)
: /usr/sbin/junkbuster: GPC       www.doupe.cz/gfx/ticker/ticker.gif
: /usr/sbin/junkbuster: connect via cache.domena.cz:3128 to: www.doupe.cz ... OK
:
: coz mi prijde docela zbytecne, navic kdyz jdou pozadavky rychle, tak se
: to smicha a blbe se v tom hleda ...
:
: Idealni by byl log jako ma squid - 'datum IP co dalsi info' .
:
: Nevite jestli to jde ?

	Nejde. Ono to totiz nebylo mineno pro logovani, ale pro debugovani.
To logovani jsem tam dobastloval ja. Nebyl by asi problem udelat
logovani ve formatu squidu, ale ja nemam potrebu to delat.
Pokud to nekdo napise, rad mu pomuzu s protlacenim do hlavnich zdrojaku.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //