password generator

Martin Kavalec xkavm04 na vse.cz
Čtvrtek Červen 1 13:39:56 CEST 2000

31 May 2000 16:07:23 +0200 Mira Tempir <mira na mit.ascs.muni.cz> napsal:
> Zdravim,

Ja taky :)

> hledal jsem v archivech a na siti, neuspesne.
> Hledam solidni generator dobre zapamatovatelnych a relativne
> dobrych (==bezpecnych) hesel (pro konzoli :)
>
> Melo by to teda mit alespon tolik inteligence, ze pouzije
> nektere ceske slabiky atp. ... kdybych chtel byt narocny, tak
> treba i konfigurovatelny atp.

Treba pwgen. Nepouziva to ceske slabiky, ale nejakou fonetiku to
v sobe ma. (dokonce 2 fonetiky, parametr -a)
Konfigurovatelnost... asi jen podle uslovi:
"sources are the ultimate configuration files"

pluto:~$ pwgen  8 3
neeresoo
obixuho
veseero

pokud chces i cisla:

pluto:~$ pwgen -n 8 3
ihee6joo
ngo7mal
tho5pae

Libi?

Je to v debianu. (pokud to chces pro neco jineho, verim, ze to
zvladnes najit :)

martin