zaloha firewalu

Martin Lipinsky mlc na czech.net
Čtvrtek Červen 1 14:50:55 CEST 2000

On Thu, 1 Jun 2000, Petr Horak wrote:

Budu tise predpokladat ze myslite sw a ne HW zalohu.

1. Pouzivat LRM a mit vedle druhou identickou disketu ?
2. Minmum pro linux naninstalujete do 20 minut, + preklad jadra a mit na
cd zalohu konfiguaku .. 40 minut ?
3. pak me jeste napadlo pripravit vse a vypalit to bootovatelne na CD a
udelat jich vic .. ae nikdy jsem nezkousel a blbe se pak meni konfiguaze
:-)

?

Martin Lipinsky'
email: ml na czech.net