redhat a win95 - zacatecnik

Bretislav Duda b.duda na rubicon.cz
Čtvrtek Červen 1 15:28:16 CEST 2000

Asi rozjet sambu - tj. zeditovat /etc/smb.conf a spustit sluzbu napr. pres
linuxconf - ovladani aktivnich sluzeb - smb

Na www.root.cz samba tanec z okny - popis nastaveni.

Pokud nechcete editovat smb.conf rucne (vetsinou je to lepsi) musite rozjet
swat. V RH 6.2CZ to potrebuje jen zrusit v /etc/inetd.conf na konci # pred
slovem swat
pote restart a ze stanice pres browser zadat IP:901
IP nahradit adresou serveru.