Instalace Red Hat 6.2cz

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Čtvrtek Červen 1 16:01:58 CEST 2000

Aha,
tak to jste vy:-) Uz vim. Jestli jeste mate ten harddisk s nainstalovanym
RH6.x, ktery chcete dat do ty 486ky, tak jeste jednou ho vetknete do toho
Celerona a zkompilejte jadro pro i386. Nevm tedka jestli je tam i pro i486.
Ted jsem se dival, je tam. Popisu vam jak.
prihlaste se jako root
cd /usr/src/linux
make menuconfig    ...    pokud jste na konsoli
make xconfig           ...    pokud jste v Xkach
je tam menu Processor type and features, tam vyberete i486
vyskocite s ulozenim.
make dep
make clean
make bzImage
make modules
make modules_install
cp arch/i386/boot/bzImage /boot
v adresari /boot by mel byt bzImage-2.2.xx, prejmenujete bzImage, ktery jste
nakopiroval po kopilaci jadra na ten, ktery je v /boot. To znamena, ze ten
stary smazete, a pak tam bude ten novy se jmenem toho puvodniho.
Bud takhle, nebo zmenite v /etc/lilo.conf radek image=/boot/bzImage-2.2.xx na
image=/boot/bzImage
a nakonec spustite lilo
napise neco jako:
Added linux *
Added linuxold
Added dos
[root na lch /boot]#
pak uz jen halt, pockate na shutdown, vypnete, vyndate HD, vlozite do 486ky a
zapnout:-)
Let's go...

S pozdravem, Libor