Jak odeslat HTML stranku emailem?

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Červen 1 16:03:54 CEST 2000

On Thu, Jun 01, 2000 at 01:01:48PM +0200, lvice na post.cz wrote:
>     Dobry den,
> poradi mi prosim nekdo jak odeslat na email HTML stranku
> vcetne obrazku a to z prikazove radky? Potrebuji neco co
> budu moct pouzit napr. takto:
>   program jmeno na pocitac.cz http://www.linux.cz/
> Prohlizela jsem si strukturu takovehoto emailu, ktery
> generuje netscape, ale je na me prilis komplikovana.
> (Nechci HTML stranku a obrazky odesilat jako prilohy k
> emailu.)

No ale jinak tu HTML stranku i s obrazky do emailu nenacpete ...

Napiste si skript, ktery bude zhruba delat:

1) mkdir X ; cd X ; wget -r ... $URL ; cd ..
2) tar fvcz X.tgz X
3) echo "subjekt mejlu" | mutt -a X.tgz $EMAIL

Konkretni realizaci Vas nebudu urazet ;-]

Pokud to presto chcete posilat nezkomprimovane a 'ready-to-view', tak ten
skript udelejte zhruba takto:

1) mkdir X ; cd X ; wget -r ... $URL
2) (man metamail)

bye

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //