neodpovidajici udaje mrtg

RMosnicka na perseus.cz RMosnicka na perseus.cz
Čtvrtek Červen 1 17:03:59 CEST 2000

Dobry den,

k mereni zatizeni linky pouzivam mrtg. Na jednom stroji ale mam docela
problem, mereni jede, ale ukazuje neodpovidajici udaje  (asi 5x mensi) nez
je skutecna pruchodnost linky.

V souboru mrtg.cfg jsem nasel jenom jeden udaj, ktery by stim mel co
spolecneho a to
MaxBytes hodnotu mam nastaveno na 8000 pro linku 64 000 b/s.
Kdyz jsem zkousel nastavit jine hodnoty, tak mrgt mi davalo porad stejne
udaje, takze v tomto to asi nebude.

Pro kartu eth0, kterou mam pripojenou do routeru a na kterou se tedy
dotazuji protokolem snmp mam v souboru
/etc/snmp.conf nastavenou hodnotu eth0 64000  - i s touto hodnotou jsem
hejbal - bez jakekoliv odezvy v grafech :-((

Nevite nekdo kam bych mel zamerit pozornost, pripadne co kde nastavit

Predem dekuji Roman Mosnicka