logy pryc, pokus o prunik?

Marek Mergl Marek.Mergl na jakost.cz
Čtvrtek Červen 1 17:25:37 CEST 2000

> Dnes rano mi jsem prisel do prace a nechodil sendmail, squid, cron
>
> ve /var/log/ jsem nasel vsechny logy mailoog, secure, ... jako link na
> /dev/null
> zustaly jen ty stare po rotaci
> nechodil squid, sendmail, inetd a mozna jeste dalsi
> nepomahaly restarty sluzeb

Ne pokus o prunik, ale prunik. V noci na dnesek se mi to stalo taky a podle
ohlasu z okoli jsem nebyl sam. Vypada to ze se nekdo hodne snazil. Po
rebootu to moc OK neni - podivejte se do rc.sysinit. Jestli tam mate na
poslednim radku to co ja (spusteni HiDsshd), tak ty backdoory nejspis jeste
fungujou. Ale v ps je nenajdete ... ten mate nejspis taky zmenenej.

S pozdravem,

Marek Mergl