OT delsi: Ochota-neochota - IMPULS K VYUZITI POTENCIALU

Jiri Licek jirka na sunweb.cz
Čtvrtek Červen 1 19:25:01 CEST 2000

> Todle neni zas tak velky objev. Asi pred cca 5 lety J.Hubicka psal
> tzv. skolicky a myslim, ze to delal presne timto zpusobem. Na neco prisel
> a hned to nekam zapsal. No muzete v tom pokracovat. Pro dost lidi se
> stanete Bohem :-)

Ja se nechci stat Bohem ani pro svou zenskou :) natoz pro jine lidi :))) Mam
k Bohu(m) svuj vztah, nechci mu(jim) fusovat do remesla....

> Problem, muze byt napr. cas. Proste se nedostane ani na tech nekolik radek
> pokud mate kazdy den cca 1000 mailu tak vam nekolik hodin sezere jen jejich
> seriozni precteni.
Ja vim, ale vzdyt mluvime o napadu a dobrovolnosti. Myslim, ze je
pochopitelne, ze nekdo muze mit komplex vlastnosti a okolnosti, ktery mu
dovoli/umozni se takovym "projektem" zabyvat a nekdo proste takove podminky,
objektivne ci subjektivne nema. Take it easy :)

> Dalsi a to se stava treba me, ze uz je clovek otraveny a proste to
> preskoci, protoze hned zatim je mail ktery je prinosnejsi....
To je prece taky normalni. Videl jste Ctvrtnicka, kdyz hral Zelezneho -
budme tolerantni :))))))))

> coz pak ten 'man' nema i ten dotycny...
Pak nema smysl, aby se tim clovek zabyval, kdyz je na tom tak - to nema
negativni vyznam, jen konstatuji

> IMHO vetsina dulezitych veci stejne uz napsana byla :-)
Je to mozny, vyse jsem napsal, ze jaxou lidi ruzni, potrebuji ruzne zdroje.
Nakonec, jakkoli mam rad praci, ktera me k Linuxu privedla, jsou veci, ktere
jsou mnohem dulezitejsi, jen je umet a moci resit, ale to je great OT spis
do hospody, ze...

Diky za reakci, pekny vecer

Jirka