Problem s rychlostou sietovej karty

Vladimir Rengevic grafon na nextra.sk
Pátek Červen 2 00:05:52 CEST 2000

Dobry vecer, ci uz skor rano.

Nejaku chvilu tu experimentujem, ale akosi sa nedari....
Konecne som nasiel peniaze na urychlenie siete, fast ethernet.

Siet v starej konfiguracii chodila OK, mam tu Linux server,
10/100 Mbit switch a nejake PC a Macy. Zatial boli vsade 10Mbit
karty, do servera som chcel strcit 10/100 Mbit. Vlastne som
vytiahol jednu NE2000 komp. a tuto strcil miesto nej.

Je to karta Showare SFA110A, na diskete k nej je c program,
ktory sa ma skompilovat ako modul a natiahnut. Je ale pre jadro
2.0.35 a ja mam 2.2.12-20. Karta by mala byt Tulip kompatibilna,
pri natiahnuti modulu vpohode dostanem eth1, so spravnou adresou,
maskou,....
Na switchi sa mi zasvieti 100Mbit a full duplex, na karte svieti len
LINK/ACT, LEDka 100Mbit nesvieti, takze by mala chodit na 10Mbit.

No a teraz problem. Ostatne pocitace v sieti sa vidia, len sietovka v
serveri
sa nehlasi.Podla aktivity kontroliek na switchi by mala chodit, ale odozva
ziadna. To iste ping na segment siete. Ping na sietovku je OK, ale na
ostatne
pocitace je odozva nulova. Aj ked LEDky indikujuce aktivitu siete blikaju
ostodusu, takze predpokladam, ze nejake pakety putuju von.

Prosim o radu, ci to moze byt tym, ze karta ide na 100Mbit a je na ostatne
teda moc rychla (dalsie pridu casom, tuto mam zatial jedinu),
alebo moze byt pes zakopany inde.
No, este aby som nezabudol, v logoch som nic nenasiel.... Vsetko sa tvari,
ze chodi OK.

Vdaka za kop spravnym smerom.

Vlado

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: ++421/849/55 26 153, fax: ++421/849/56 21 454