České postscriptové fonty a X Window System

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Červen 2 08:18:44 CEST 2000

> Spíš než počešťováním se zabývám vývojem AbiWordu jako takového.  Čili
> čeština je pro mě sice priorita, ale spíš než jak přesvědčit nějakou
> verzi, aby fungovala, se snažím, aby se ta příští už žádné
> přesvědčování nepotřebovala. :) Takže zkušenosti trousit sice mohu,
> ale nebudou znovu použitelné...
Mohl byste alespoň naznačit? :-)

V seznamu známých chyb je také poznamenáno, že se abiword zhroutí při
zadání iso-8859-2 znaků, ale není tam napsáno, že by se to chystal
někdo řešit. Je to obsahem vaší (utajené) práce? Pokud ano, kdy se dá
očekávat pozitivní výsledky. Pokud ne, nevíte kdo to bude řešit.

V současném stavu je dle mých zkušeností abiword pro češtinu naprosto
nepoužitelný právě z tohoto důvodu. Zhroutí se při zadání jakéhokoliv
il2 znaku. Podotýkám, že s nadějí vždy zkouším novou verzi, ale
(přesně podle bug listu) se nic nemění.

Ještě otázečku. Abiword se snad nyní předělává do bonobo komponent,
pracujete již na úpravě těchto komponent, nebo programu jako monolitu.
Zajímá mě, jestli by se pozitivní výsledky vaší práce na podpoře XIM
mohli objevit i v programu Dia, který mrtvé klávesy zarytě odmítá.

Předem díky za informace.

Pokud nemůžete mluvit, alespoň naznačte ...

Pavel

E-Mail: Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
Date: 02-Jun-2000
Time: 08:09:09