migrace

Radek Hnilica radek_hnilica na linuxfan.com
Pátek Červen 2 11:01:47 CEST 2000

	Dobry den,

> Diky moc, ted uz si nejak poradim. Linux mi problemy nedela, jenze to
> musim mit hotove do pondelka, tak jsem se chtel vyvarovat nejakych
> zbytecnych trabli. Jo, v tom popisu chybi DHCP, ale ten ma nastesti
> svoje HOW-TO.. :-))) S pozdravem

dhcpd je docela prijemny, ale pokud budete dynamicky pridelovane
adresy chtit promitat do DNS, tak to taky jde pomoci dhcp-dns.  Ovsem
to co se pote zacne dit se souborem popisujicim domenu, mne poprve
dost sokovalo.  Zazalohujte si ho pred spustenim dhcp-dns, jestli jej
hodlate skouset. Jeste jsem se nerozhodl jak to budu resit, jestli to
proste akceptuji, nebo dhcp-dns zahodim.

Radek Hnilica
E-mail: radek_hnilica na linuxfan.com
http://www.linuxfan.com/~radek_hnilica