problem s mdacon 2

Lubos Dolezal L.Dolezal na sh.cvut.cz
Pátek Červen 2 12:42:28 CEST 2000

dobry den,

Vcera jsem problem spis nespecifikoval, pokusim se popsat problem trosku
podrobneji.

Dival jsem se na:

: ten modul vyzaduje parametry, kteryma se zadava od kterýho do kteryh VT se ma
vyuzit mda.

jiste vyzaduje ale pokud se parametry nezadaji tak se defaultne uzije 13--17, v
tomhle bych problem nevidel. Dival jsem se dal na na FAQ o tomto problemu (asi
jediny dokument ktery jsem na toto tema nasel a ktery byl trosku k veci):

http://www.pandh.demon.co.uk/mdafaq-1.html

prosel jsem to od zacatku, zarizeni tty13--tty14 mam, takze jsem zkusil:

: The easiest way is simply to redirect output to the device. Try typing 'ls -l
>/dev/tty14' : and you should get output

coz ovsem nic nezobrazilo... takze potom nechodilo ani zobrazovani logu, ktere
jsem presmeroval prave na treba tty14...

Abych se trosku vratil, ja jsem drive mdacon pouzival mel jsem jako primarni
grafiku s3Trio 2MB a pak samozrejme hercules, vsechno behalo jak melo... nedavno
jsem si koupil ATI Rage IIc 4MB AGP a po pokusu rozbehat mdacon to uz neslo...
Omlouvam se, ze jsem tuhle informaci vcera ,,zatajil`` ale vzhledem k pokrocile
dobe vcera jsem uz nedomyslel do dusledku :| Nebude tedy problem v zamene PCI
karty za AGP?

dekuji za radu.

--

            L. ,J.` D.