Web na firewalu nebo az za nim?

Radek Svoboda svoboda na neovision.cz
Pátek Červen 2 12:48:56 CEST 2000

Ahoj,

   chci rozchodit samostatny stroj s filtrovacim firewallem. Zvazuju dve
moznosti:

1) Sunka bez HD s LRP z diskety, port forwarding pro http, ssh, ftp a
smtp.

2) Bezny stroj, na kterem "zvenku" pobezi Apache, ftpd a sendmail, port
forwarding
   pro ssh a nic jineho.

Nevim, co z toho je lepsi. Ten WWW i FTP bude obsahovat nekriticka data,
v podstate skoro public data (prezentace firmy, download updates, atd.)
Prijde mi, ze vystavit je ven je lepsi nez si pustit tyto protokoly
dovnitr. Otazka navic je, nakolik mi forwarding znemozni logovani
pristupu apod.

Ma nekdo zkuseny na toto nazor?

		Diky

                                    Radek Svoboda