Ipchains vs ochota lidi v konferenci naposled

Bretislav Duda b.duda na rubicon.cz
Pátek Červen 2 13:27:50 CEST 2000

Zdravim vsechny,
mel bych ze sve strany podledni prispevek na teme HOWTO, ochoti lidi atd.
Hned na zacatku diskuse, kterou jsou rozviril jsem dostal email od Martina
Lipinskeho s odkazy kde lezi to co postradam.

http://linux.mikroservis.cz/
http://ml.czech.net/linux.htm

pokud nekdo vi o dalsim podobnych, prosim napiste kde.

Pro zacatecnika neocenitelna pomoc do zacatku - jak to delaji jini. Zvazoval
jsem taky zda by slo nejak vytvorit vycuc z konference bez smeti. Vznikl by
asi ale FAQ. Vyse uvedene stranky se mi zdaji jako komplexnejsi reseni. Moc
dekuji vsem, kteri si s timto dali praci.

S pozdravem
Bretislav Duda