Monitor telnet pripojeni

garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pátek Červen 2 14:23:22 CEST 2000

Ing. Radek Skoták <skotak na blansko.cz> wrote:

 : 	Zdravim vsechny,
 : je nejakym zpusobem mozne monitorovat pripojeni pomoci telnetu? Jde mi o
 : to, ze napriklad v pripade kdy mi dodavatel SW provadi na dalku upravy
 : mam zajem sledovat co a jak dela.

trivialne, napriklad sniffit alebo hunt
samozrejme sa predpoklada ze dodavatel bude oboznameny s tym
ze je sledovany :-)

 : A dotaz c. 2 je to mozne v pripade pripojeni ssh ?

ttysnoop

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |