server SAMBA

Bretislav Duda b.duda na rubicon.cz
Pátek Červen 2 15:31:28 CEST 2000

Ja mam ve Win v TCP/IP zadanou IP, masku, branu - IP serveru. Jo nebal bych
se kodovanych hesel, jede to.

Server IP 192.168.1.1, 255.255.255.0

Stanice IP 192.168.1.2 a dal  a maska 255.255.255.0
Branu jsem dal na 192.168.1.1
Nelogoju se na Sambu jako PDC, jen user level (chtel bych ale zatim nebyl
cas zjistit co zmenit v smb.conf
Stanice by mela mit stejnou prac. skupinu jako workgroup = DOMAZLICE

Mrknete se na root.cz - je tam Samba tanec z okny, uz 5 dil a je tam pekne
vysvetlem zaklad. Slusny cesky popis je v Ucime se Redhat od Computer
Pressu.
No a super kniha je (http://www.oreilly.com/catalog/samba/ ) je tam v pdf ke
stazeni.

Zapnete si swat a zkuste to pres browser (odremovat v /etc/inetd.conf radek
swat) a pak ze stanice zadat ip:901 (ip je ip serveru).
Bye b.duda