server SAMBA

Michal Kaspar xkasm08 na sorry.vse.cz
Pátek Červen 2 17:05:57 CEST 2000

On 2 Jun 2000, Miroslav Kaas wrote:

> Podle tech clanku na ROOTu jsem prave sambu nastavoval. Prave proto nechapu
> proc to nefacha.
> Urcite je chyba na me strane, ale jaka??
>
> Zvlastni je ze pokud na serveru napisu
>
> smbclient -L Kozina
>
> Server stanici normalne vidi - zjisti jmena a popis stanice.
>
> Ale stanice na server nevidi?
>
> Mira

Co to znamena stanice server nevidi? Jestli se neukazuje v okolnich
pocitacich, tak to muze byt pomerne normalni chovani. Zkuste zadat na tech
Windows hledat okolni pocitace a zadat jmeno serveru (mela by stacit i
hvezdicka), pripadne zkuste primapovat nejaky disk ze serveru (net use x:
\\server\sdileny_adresar). Zkuste taky na te stanici nasdilet nejaky disk
a zjistit, jestli vidi sama sebe. Obcas je treba ve Windows odstranit
Klient pro site micrsoft a zase ho nainstalovat).

--
Michal Kaspar

VSE Praha