MySQL a vykon ..

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Pátek Červen 2 21:23:35 CEST 2000

Mam databazi, ve ktere je nekolik tabulek, z toho jedna ma pres 2miliony.
pri selectu ve styly select join like 'neco%' mi vyber trva okolo 0.03s
(p-pro/200, 128mb pameti, 9gb scsi)

ten join je s tabulkami, kde jsou radove desetitisice zaznamu.

je _rychlejsi_ jak ms sql 6.5, to mam odzkousene, na ms sql 7 jsem jeste
nemel cas to odzkouset.

t.