Počešťování AbiWordu (bylo: České postscript...)

Petr Tesarik tesarik na lupa.cz
Pátek Červen 2 23:46:23 CEST 2000

Dne Fri, Jun 02, 2000 at 07:29:04PM +0200, Petr Tomasek napsal(a):

> Muzu se zeptat: nepocita se s Pangem

Myslím, že ne. Jednak se vývojáři AbiWordu snaží minimalizovat počet
potřebných podpůrných knihoven, jednak způsob, jakým AbiWord pracuje s
fonty je IMHO s Pangem bez úprav nekompatibilní. Nicméně děkuji za
odkaz, Pango je pod LGPL, takže některé relevantní kusy kódu se asi
budou dát použít. :)

BTW jsem se konečně rozhoupal a stáhnul XFree 4.0. Vypadá to, že
spousta problémů, na které jsem narazil, je tam vyřešena. Nevím, zatím
kompiluju. :)

S pozdravem,
--
Petr Tesarik