expect & ssh

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Sobota Červen 3 12:11:58 CEST 2000

Martin 'Goran' Moravec wrote:

> Take

> --
> kud ucelem NENI naucit se pracovat s expectem, a nevadi nejaka ta secrity flaw
> tak co takhle vygenerovat novou identity s nulovou passfrazi a tu pouzit?
> vymalovano

no, ono to stejne bude chtit heslo, a uzivatele bez hesla opravdu nechci :o) Me spis jde o
to, co je v tom expect-programu spatne, nebo na co jsem zapomenul ... Takze vlastne jde o
ten expect

P.S. mimochodem, nevite jak prinutit netscape, aby se pri pop3 pristupu konektil na jiny
port nez 110 ?

	Z.P.

         Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...