maskarada ftp a problemy...

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Neděle Červen 4 16:09:57 CEST 2000

Jirka <cechjir na hotmail.com> píše v diskusním
příspěvku:393A3050.7EE696AA na hotmail.com...

> Bohuzel nepouzivaji ani IE ani jiny browser. pouzivaji prevazne ftp klient
> wincommandera, gftp, ftp z komandlajny, ci getright. poradite mi co mam
> udelat aby uzivatel mohli na me ftp??? Jirka

No dobre. Takze, ta dvacitka dovnitr je zbytecna. Pokud mate nastaveno neco
jako DENY pro output tak tam v pripade aktivniho rezimu povolte 20. Jestli
se nemylim 425 znamena, ze neni mozne navazat datovy kanal. To muze mit
nekolik pricin. Nepouzivate chroot? V tom pripade by to mohlo byt v tom, ze
jste zapomel na nejake knihovny. Zkuste ldd. Dela Vam to pri pristupu
regulernich uzivatelu, nebo u anonymous?

S pozdravem

Mila Kuchta