Mirne OT: Jak donutit Netscape necachovat obrazky

Ing. Miloslav Ponkrác postovni.holub na atlas.cz
Neděle Červen 4 22:16:19 CEST 2000

Od: Martin 'Goran' Moravec <goran na ipp.cas.cz>
>pokud je potreba aby Netscape pri relaodu reloadnul
>vse a zapomenul na cache, je treba drzet shift pri kliknuti
>na reload, pak Netscape reloadne vse (nevim , kde je to
>napsano, ale funguje to)

Děkuji za odpověď. Problém je ten, že mě je dávána vina za špatný skript,
protože při opakovaném použití klávesy Enter v políčku s URL adresou se
nepřekresluje obrázek podle toho, co posílá skript. Při kliknutí na Reload
je vše v pořádku. Přitom ironií osudu je, že skript se vždy provede, jenom
se Netscape nemá k tomu, aby zobrazil výsledek. Používám Netscape Navigator
4.51 US.

Zjistil jsem, že jiný prohlížeč, Internet Explorer z Windows tyto problémy
nemá a vše provádí korektně. Přitom používám HTTP hlavičky no-cache, takže
by Netscape měl vše překreslit znovu.

Miloslav Ponkrác