Linux vs 2x Leased Line

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Pondělí Červen 5 08:25:05 CEST 2000

> Prave resim mensi problem se subj. Mejme nejaky Linux stroj, k nemu 2 linky
> na inet. A ja bych rad vyuzival obe dve zaroven. Da se tedy nejak jednoduse
> zaridit, ze kdyz je jedna linka ucpana, aby se pouzila linka druha ?
> Muzu nastavit, ze pro pristup do te a te site se ma pouzit ta a ta linka,
> ale ja bych to rad mel nejak transparentne, abych vyuzil kapacitu obou
> linek.

toto by sa dalo riesit routovanim s rdisc (route discovery protocol)
je to v baliku iproute, bohuzial s nevalnou doku
vie priebezne zistovat stav liniek cez neighbour zaznamy v arp tabulke a
podla nude presmerovat traffic
dalsia moznost by bola dynamicke routovanie ale to by pravdepodobne chcelo
podporu aj s druhej strany, teda od poskytovatela

dz