logy pryc, pokus o prunik?

Petr Soucek petr na ryston.cz
Pondělí Červen 5 08:31:26 CEST 2000

Ladislav Šolc wrote:

> Pokud by Vam takove udaje provider poskytnul, tak by se nejspis uplne
> zdiskreditoval.
> Myslim , ze funguje neco jako ochrana osobnich dat atp.
>
> Takze pokud to po providerovi nebude pozadovat policie, tak se Vam jen
> zasmeje.
>
> A jestli takovy provider existuje,ktery poskytuje svoje logy bez souhlasu
> logovanych, tak dejte vedet at se mu obloukem vyhnu.

Nepredpokladam, ze by nektery provider poskytnul logy kazdemu, kdo o to
pozada. Ale v pripade vyhackovani by mohlo jit o trestny cin a mohla by
o ne pozadat policie - zalezelo by na okolnostech. Jen jsem chtel
pripomenout, ze tady ta moznost je. To at si kazdy postizeny rozmysli,
jestli to byla jeho hloupost a ostuda, ze mel v systemu diru, a jinak se
nic nestalo, nebo jestli mu do nej nekdo proniknul a odcizil treba
duverna osobni data.

Petr Soucek