Problem s prihlasenim na konzoli

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Pondělí Červen 5 10:27:28 CEST 2000

On Sun, Jun 04, 2000 at 10:37:35PM +0200, Martin Macok wrote:

> Rozdil je dan predevsim tim, co maji dane aplikace nastavene v pam.
>
> Zkuste si prohlednout soubory
> /etc/securetty
> /etc/usertty
> /etc/pam.d/*
> /etc/security/*
>
> BTW - neni neco zajimaveho v logu? (na co si stezuje pam apod.)

A neni tam treba zmacknuty CAPSLOCK? Ceska klavesnice (pause)? ;-] Clovek
nikdy nevi ...

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //