Poradte mi s majlerama

Jaroslav Hampl hampl na ttc.cz
Pondělí Červen 5 10:49:23 CEST 2000

Milos Prudek wrote:

> Myslim ze docela dobry je exim http://www.exim.org. Konfiguracnich
> moznosti je zhruba stejne jako v sendmailu (odhadem, nemeril jsem to),
> ale diky tomu ze konfigurace je snadna, tak ty moznosti opravdu
> vyuzijete.

Zkuste se podivat na http://www.postfix.org ( nebo
http://www.instinct.org/postfix/start.html ).
Ma velice prehlednou konfiguraci. Moznosti budou minimalne takove jako u
Sendmailu.

Cituji z jejich webu:

" Postfix attempts to be fast, easy to administer, and secure,
  while at the same time being sendmail compatible enough to not upset
existing users. "

S pozdravem  J. H.