Re: Mírně OT: Jak donutit Netscape necachovat obrázky

Petr Prazak prazak na grisoft.cz
Pondělí Červen 5 10:46:21 CEST 2000

Ahoj,

> Generuji pomocí PHP skriptu obrázek, který se mění při každém zavolání
> skriptu (jedná se o počítadlo přístupů). Zjistil jsem, že Netscape při
> opakovaném přístupu nepřekresluje obrázky.
> Zkoušel jsem posílat v HTTP hlavičku "Pragma: no-cache" a také
> "Cache-Control: no-cache", ale nijak se chování nemění. Netscape sice hlásí,
> že si obrázek neukládá do cache, ale stejně ho nezobrazuje.

> Pokud byste někdo věděl, jak na to, budu moc vděčný.

Zkuste:

 header("Expires: Mon, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT");             // Date in the past
 header("Last-Modified: " . gmdate("D, d M Y H:i:s") . " GMT"); // always modified
 header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate");           // HTTP/1.1
 header("Pragma: no-cache");                                   // HTTP/1.0

S pozdravem,
  Petr

developer @ GRISOFT(c) SOFTWARE
mailto:prazak na grisoft.cz