tisk W95 - samba- lpd

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Pondělí Červen 5 11:48:14 CEST 2000

Preji prijemny den.

Vymyslel jsem si nasledujici kombinaci pro tisk:
Ve windows 95 chci tisknout na tiskarnu treba z wordu.
tiskarna je ve W95 nainstalovana jako sitova na serveru ntlin (linux - samba)
V linux je tato tiskarna nadefinovana jako sitova na serveru pc603 ( dos + lpd)

Mam nasledujici problem s tiskem:
Pokud tisknu z wordu apod. (cili v "grafice", ) z laser tiskarny vyjede jen stranka
PCL XL error
	Subsystem : KERNEL
	Error: Illegal Tag
	Operator: 0x34
	Position: 8
 Stejne to dopadlo, kdyz jsem tisk vysypal do souboru a tiskl primo z linuxu
lpr -Psrv1prt1 soubor.

Na jehlickove tiskarne je stranka "rozbita"
Pokud tisknu ASCII text, je vse v poradku.

pripada mi to, jako by lpr pouzil nejaky filtr. Ja ale chci, aby pouze soubor pretransportoval az do tiskarny a na nic nesahal.

Kde delam chybu?

/etc/printcap :
##PRINTTOOL3## REMOTE
srv1prt1:\