Mirne OT: Jak donutit Netscape necachovat obrazky

Jaroslav Cibulka jaci na jaci.cz
Pondělí Červen 5 14:04:00 CEST 2000

> Kolega se asi nevyjadril dost presne. Obrazek (konkretne pocitadlo
> pristupu) se po prikaze Reload prekresli, ale jen jednou. Dalsi
> reload nema vliv ani na zobrazeny obrazek ani na stav pocitadla.
> Takze se vlastne ten PHP skript ani nevyvolal. Stav se nezmeni ani
> kdyz prejdu jinam a pak se k te strance vratim. Zkratka pro Netscape je
> porad stejna a neobtezuje se se znovunacitanim.

xakru - reseni tu uz bylo (pokud me pamet neplete jako prvni nebo
druha odpoved na puvodni dotaz) receno:

obrazek.jpg?neco - nejlepsi je asi time()

pominu-li, ze to je off-topic, tak asi nic jineho nikde neuslysite

JaCi

BTW: to takovy M$ shit se nenamaha reloadovat ani nasledujici:
neco.php3#nekam?par=xxx  (par se samozrejme meni) - stalo me
to dva dny zbytecny prace (az kdyz bylo hotovo, jsem to vyzkousel
v IE :-))   ...a davam si trestny bod

 E C O n e t     - J a r o s l a v   C i b u l k a
Sprava vyp. a kanc. techniky, skoleni, internet ....
   tel.:  019/7223472     0602/348191