FTP SERVER a symbolicke linky

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Červen 5 14:36:49 CEST 2000

On 05/06/2000, Tomas Lada wrote:

> Odkaz jsem sice udelal, ale nefunguje. Uzivatelske ucty mam v
> /home/ftp/$uzivatel
[snip]
> Udelal jsem to u "guest" uzivatele na ftp serveru WU-FTPD 2.6. Tyto
> uzivatele jsou chrootovany na svuj /home/ftp/uzivatel.

Pokud link vede nekam "nad" ten novy root, tak to ani fungovat nemuze.

priklad:

/home/ftp/uzivatel/link_na_xyz -> /data/xyz

pokud je po chrootu korenovy adresar v /home/ftp/uzivatel, zadny adresar
/data/ (a tim padem ani /data/xyz) neexistuje. Resenim by byl asi
hardlink, ale ten funguje pouze pro soubory, nikoliv pro adresare.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi