MC barvicky : root vs ostatni uzivatele

garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pondělí Červen 5 15:46:13 CEST 2000

Peter Cernoch <pcernoch na imc.cas.cz> wrote:
 : Omlouvam se za totalne stupidni dotaz, ale kdyz pustim v xtermu (stejne pro
 : vsechny uzivatele)
 : mc mam u roota v panelech jine barvy pisma nez u ostatnich uzivatelu.

 : Muze mne nekdo prosim nakopnout kde se kounkout ohledne zmeny nastaveni ?
 : To rootovske se mi libi vic a chci ho jako standardni ...

~/root/.mc/ini
pripadne /etc/mc/mc.ini (mozno /usr/lib/mc, to zalezi od konfiguracie)

 : Prohrabaval jsem se .Xdefault v domovskem adresari a /etc/X11, ale mozna
 : presne nevim
 : co mam hledat.

ja mam v /etc/mc/mc.ini nasledujuce riadky:

[Colors]
color_terminals=linux,xterm,xterm-debian,rxvt,screen
base_color=normal=cyan,black:dnormal=black,brightcyan:dfocus=cyan,blue:dhotnormal=blue,cyan:dhotfocus=lightgray,blue:input=black,white:menu=black,brightcyan:menusel=brightcyan,blue:menuhot=blue,brightcyan:menuhotsel=lightgray,blue:gauge=red,blue:selected=black,brightcyan:marked=yellow,black:markselect=white,magenta:errors=white,red:executable=brightgreen,black:directory=lightgray,black:link=grey,black:stalledlink=red,black:device=brightred,black:special=brightmagenta,black:core=red,black:editnormal=lightgr
ay,black:editbold=white,black:viewunderline=white,black

a aby fungovali, uzivatelia nesmu mat svoje ~/.mc/ini, co povazujem za
design flaw midnight commandera

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |