HTTP protokol

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Pondělí Červen 5 20:25:52 CEST 2000

> Zdravim vsechny priznivce linuxu!
> Mam takovej blbej problemek.
>
> Kdyz na linuxovym stroji dam v linxu dotaz na hhtp server, ktery je za
> ciscem, tak se mi vubec nevrati odezva.
> Pokud se ale pripojim telnetem na port 80, udelam byt jeden a spatnej dotaz,
> je to v pohode. Server se ozve.
> Po vypnuti telnetu uz se z linxu v pohode na server dostanu a komunikace uz
> je v pohode.
>
> Nevite nekdo, kde by mohl bejt problem?
>
> Dik
>
> Pavel Beran
> p.beran na sh.cvut.cz

problem je pravdepodobne na ciscu alebo na inom routeri ktory je po ceste
vyzera to na to akoby bola pouzita linka loadbalancovana nespravnym
sposobom alebo inak zmrveny prenos (jeden typ paketu zaisti ze zrazu linka
ozije - to iste ako pri multiple default route na 2.2 jadrach), pripadne
by to teoreticky este mohol byt aj nejaky mierne zacykleny shaping na
classovom zaklade

dz

PS jestli se nepletu ;)