IMPULS K VYUZITI POTENCIALU - shrnuti

Miloš Prchlík happz na volny.cz
Pondělí Červen 5 20:26:48 CEST 2000

> Rekl bych, ze to jsou problemy, ktere se treba v teto konferenci objevuji
> desetkrat tydne a vetsinou od lidi, co se sem nove prihlasi. Ne kazdy, kdo
> je treba zvykly z oken, ze vrazi CDcko do mechaniky a koukne na Tento
> pocitac, CDROM pochopi hned, ze je treba pouzit nejaky mount a to jeste
musi
> byt root, nebo mit zaznam pro CDROMku nacpany kdesi v nejakem /etc/fstab.
> Jiste namitnete, ze to je vec, kterou najdete v kazde knizce, ale treba
toto
> je pro zacatecnika taky problem - vybrat spravnou knihu. Kazdy nema
> [...]

Dobry vecer.

Dekuji za odpoved. Rekneme, ze pro mne vycerpavajici :-) Nenamitam nic, ja
sam jeste nepracuji s linuxem dost dlouho na to, abych mohl uz neco namitat
proti snaze nekomu pomoci se zacatky, jenom jsem chtel mit lepsi predstavu.
No, a dobrovolne se hlasim jako spravce casti o jadre. Tam se asi vyznam lip
nez kde jinde a par postrehu a rad bych mel.

Milos Prchlik