Dopaleni dat na CD - zarizeni /dev/sr0

Petr ©obáň Petr.Soban na ova.inecnet.cz
Pondělí Červen 5 20:39:40 CEST 2000

Dne Po, 05 čen 2000 Radek Svoboda napsal(a):
> [...]

Dekuji panu laco na unicom.sk Ladislav Kaderjak ktery me nakonec kopnul spravnym
smerem, takze uz vim jak to ma spravne byt a ze linuxu se za parametrem
-M musi byt zarizeni jako /dev/mojevypalovacka.

Jenze nevim jake zarizeni tam mam dopsat?

Pouzivam vypalovacku na ide /dev/hdc kde v lilo mam append="hdc=ide-scsi"
a zavedu modul ide-scsi a ten mi vypise ze je jako zarizeni sr0 ale pokud zadam
za parametr -M /dev/sr0 tak to napise ze zarizeni neexistuje, a na /dev/hdc
take nereaguje a dev=x,x,x linux nepodporuje, co stim

--

 Petr ©obáň
 e-mail: Petr.Soban na ova.inecnet.cz

Daląí informace o konferenci Linux