YMF724 a ovladace

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Červen 6 08:39:54 CEST 2000

----------
| Odesílatel: Martin Kucera <mk na uh.cz>
| je to asi tři týdny, co se zde probíral problém ovladačů pro tytu
zvukovku s
| tím, že někdo měl tyto ovladače získat. (pan Lukesh asi) Tak se chci
zeptat,
| nemáte je někdo? A jestli jo, neposlali byste mi je? Předem děkuji

Protoze se jednalo o komunikaci pres ICQ nebo IRC, coz nemam (dotycny jesse
scott <scottje na hotmail.com> nebyl schopen poslat soubor jinak), nabidl se
mi pan Miroslav Kure zde z konference, kteremu jsem predal kontakt na
dotycneho aby mu poslal svoje cislo kanalu, ale jeste se mi neozval ze
uspel.

Asi bude nejlepsi bombardovat mileho pana Scotta :(
Proto jsem zverejnil na nej kontakt, ac nerad. Kdo uspeje, at se ozve!

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications