Emacs a browse info

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Úterý Červen 6 09:02:14 CEST 2000

On Tue, Jun 06, 2000 at 08:29:49AM +0200, Tomas wrote:
> Mam jednu otazocku do plena okolo emacsu. Je nejaky .el ktory by
> dokazal prejst cely projekt pisany v C++, urobit si z neho dbs aby som
> sa potom mohol ja spytat kde je definovana funkcia bla_bla() a on by
> mi potom otvoril dotycny subor a nastavil ma na riadok, kde je fnc

Najdete si program 'ctags' - je to nezavisle na editoru (ja to pouzivam s
'vim') a urcite bude v dokumentaci emacsu napsano, jak lze 'ctags' vyuzit
pro nej ...

bye

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //