pruhledny X-terminal

Robert Vojta penguin na clark.cz
Úterý Červen 6 09:39:13 CEST 2000

#   nedavno jsem navstivil www.themes.org a na snapshotech
# mnoha temat byl emulator terminalu, ktery mel (polo)pruhledne
# pozadi. Moc se mi to libilo a tak jsem se dal do hledani.
# Ta vec se jmenuje eterm, ale bohuzel chce GNOME, ktere nemam
# doma instalovane. Dalsi, ktery jsem nasel je wterm, ale ten
# se zase pro zmenu nejak vyparil z Internetu.

1) gnome-terminal
   to je to co jste nasel, ten chce gnome

2) wterm
   ten se nevyparil, ten tam porad je, zkuste si ho treba najit podle toho
navodu co jsem psal sem, jak hledat, najde vam ho, jenom nebyt liny

3) Eterm
   tomu lze snad i dokonce zadat, jake ma pouzivat pozadi, pokud mate
   nekompatibilni manazer

  Vse na freshmeatu nebo pres ftpsearch.lycos.com lze nalezt, zkousel sem
to ted!

  S pozdravem,
    Robert Vojta

--

 Robert Vojta aka Penguin (Oo.oO)                           \)/ .-.
                                                             /,(o,o)