Stahovani souboru netscapem pada v polovine

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Úterý Červen 6 12:59:58 CEST 2000

On Tue, Jun 06, 2000 at 11:48:18AM +0200, Okrina Miroslav wrote:
> Zdravim a pozdravuji, mam nasledujici problem.
> Pustim netscapa, najdu link, kliknu, otvere se okno pro urceni ciloveho
> souboru, potvrdim.
> Soubor se zacne stahovat, mas asi neco okolo 5Mb, ale nedojede to cele,
> nedojde to dokonce ani k prvnimu Mb a okno se samo zavre a neuplny
> soubor ulozi. Muze mi nekdo poradit, cim to je a jak se toho zbavit ?
> ... RH 6.2 zoot, Netscape navigator.

Klik pravym tlacitkem na URL - 'copy link location ...' - spustit
xterm/rxvt - napsat "wget -c " a kliknout prostrednim tlacitkem (popr.
levym+pravym zaroven, zalezi na konfiguraci) - zmacknout ENTER.

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //