Programovani GUI

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Červen 6 13:14:00 CEST 2000

On Tue, 06 Jun 2000, you wrote:
> Dolecek Ales - PE <xdola02 na vse.cz> wrote:
>  : Preji pekny den,
>
>  :   V souvislosti s debatou o uvolneni MOTIFFu, bych se rad
>  : zeptal na programovani GUI. Co navrhujete pouzit, aby byl
>  : kod prenositelny mezi Linuxem a Win? Gtk nebo Tcl nebo
>  : jeste neco uplne jineho? Nechci psat a udrzovat dve ruzne
>  : verze pro dva systemy.
>  :   Jednalo by se pouze o nejaky front-end, ktery by umoznoval
>  : vlozit parametry a na konci ukazal vysledky.
>
> no, kedze uz kazdy povedal svoje oblubene GUI poviem aj ja, a
> sice python/tkinter :-)
> (je to v podstate tcl/tk [cize ziadny zazrak, ale prenositelne
> velmi dobre], ale s prehladnejsou syntaxou)

Necham to za sebe rici jine:

"Why the hell hasn't wxPython become the
 standard GUI for Python yet?"
                                           -- Eric S. Raymond

"Tkinter is dead, Java is dead, wxPython rules!
                            That's all there is to say."
                                           -- Robert Roebling

 "I've written some rather involved applications with
Python/Tkinter. wxPython beats it hands down... The widgets are
better (being based on GTK for Linux) and the class setup is
immediately useable. wxPython gives me a good reason to never
even worry about using Java."
                                                       -- Aaron Rhodes

http://wxpython.org/

:-)