HW problem a nebo modul pro SB Live

Gratz Jaroslav xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Úterý Červen 6 13:53:30 CEST 2000

On Tue, 6 Jun 2000, Korinek, Jan wrote:

> Nejakou dobu jsem bez problemu provozoval RH 6.1. kernel 2.2.12-20. Vcera
> jsem prekompiloval jadro pro podporu zvukovky (podle howto v ovladacich),
> nastavil /etc/conf.modules a po rebootu a natazeni noveho jadra se mi ve
> vterinovych intervalech objevuje nasledujici hlaska:
>
> Jun  6 08:03:54 linora kernel: Uhhuh. NMI received. Dazed and confused, but
> trying to continue
> Jun  6 08:03:54 linora kernel: You probably have a hardware problem with
> your RAM chips
>
> Nejsem nijak excelentni hardwerak a tak otazka zni, muze to zpusobovat ten
> [...]

Na chybu pameti bych to nevidel. Je pravda ze nekdy v dobach XT se pri
chybe parity pameti generovalo NMI, jenomze novejsi chipsety uz ani paritu
nekontroluji a taktez pameti se delaji bezparitni.

Nezacalo se to dit az kdyz jste do pocitace fyzicky naistaloval zvukovou
kartu? V tom pripade bych si myslel ze za generovani NMI muze ona.

Jaroslav Gratz