Problem s rychlostou sietovej karty II. - vyriesene

Vladimir Rengevic grafon na nextra.sk
Úterý Červen 6 21:21:16 CEST 2000

Prijemny den,

problem som uz vyriesil, vdaka za pomoc... Aj ked riesenie nie je to prave
orechove,
mozno komusi usetri cas. Kartu som vyskusal pod Win s originalnym driverom a
tam
isla OK, takze riesenie je jednoznacne - problem s ovladacom v Linuxe.
do logu to generovalo hlasku:

Jun  4 03:35:37 alfik kernel: eth1: MXIC negotiation status 41e1d0cc.
Jun  4 03:36:37 alfik kernel: eth1: MXIC negotiation status 41e1d0cc.
Jun  4 03:38:37 alfik last message repeated 2 times

No, a nepodarilo sa mi zistit, co to moze byt...
Idem cestou mensieho odporu, takze server dostane novu kartu, ktora dufam
bude bez problemov, skusim 3com.

Mala by to byt  3C905B-TX-NM FAST ETHERLINK XL 10/100 NM.

Mate s tym niekto skusenost? Dufam, ze to bude bez problemov...

Vlado